[O2] Gdzie zlecić montaż szpery Quaife - (Warszawa i okolice

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Adrian ADT
    Classic
    • 2010
    • 2

    [O2] Gdzie zlecić montaż szpery Quaife - (Warszawa i okolice

    andriup, może włożyłeś jakiś bezpiecznik w inne nie potrzebne miejsce i masz zwarcie, albo już coś zwarłeś...
    Chiptuning Diagnostyka Hamownia Podwoziowa Naprawa ECU

    510-664-724
    www.adt-tuning.pl
  • konfuzz
    Classic
    • 2008
    • 15

    #2
    [O2] Gdzie zlecić montaż szpery Quaife - (Warszawa i okolice

    Witam,

    Czy Szanowni Forumowicze orientują się gdzie działają godne polecenia warsztaty, które podejmą się montażu szpery Quaife do O2 RS 2.0 TFSI? Wiem, że był taki temat na forum ale dotyczył bodajże Katowic.

    Z góry dzięki za pomoc
    K.

    Komentarz

    • Jac0
      Drive
      • 2008
      • 73

      #3
      Na forum A3 chyba byla mowa o Tomsonie.
      pozdrawiam
      Jacek

      Komentarz

      • AndiT
        Rider
        • 2008
        • 332

        #4
        konfuzz pompa juz zrobiona? Nie miales problemu w ASO?
        Niestety tym razem nie pomoge Ci w temacie warsztatu, bo po prostu nie jestem z Wa-wy, ale jesli przy okazji montazu szpery, to czy moglbys zrobic jakos dokumentacje fotograficzna z wskazowkami na co zwrocic uwage. Milo by bylo takie cos zobaczyc na forum. Ja jak juz znajde swoja perelke (jak widzisz w podpisie ciagle szukam odpowiedniego wozu) to tez bede szedl w szpere. A propo jaki model Quaife masz? Sruby tez zakupiles czy byly w zestawie, bo widzialem ze do szpery do DSG sruby chyba sa w zastawie od razu. Kupiles szpere u nas czy bezposrednio w Quaife?
        M47N2

        Komentarz

        • S3 CHRIS
          Elegance
          • 2006
          • 979
          • Octavia I (1U2)
          • AUQ 1.8 20VT 180 KM
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #5
          jak wyzej w tomsonie na pewno da sie ja załozyc i kupic ale terminy maja na marzec w chwili obecnej

          i napewno www.vtg.pl
          ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

          ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

          Komentarz

          • konfuzz
            Classic
            • 2008
            • 15

            #6
            Cześć – po wyłożeniu w ASO całego problemu dotyczącego pomp wysokiego ciśnienia w silnikach TFSI i rozebraniu tejże pompy okazało się, że popychacz nosi wyraźne ślady zużycia /czekam na fotki/. Sprawa wraz ze zdjęciami została skierowana do Czech i jutro mają dać odpowiedź – SAP rżnie głupa, że nic nie wie na temat tej wady konstrukcyjnej silników TFSI /jeszcze raz wielkie dzięki dla AndiT za wyczerpujące przedstawienie zagadnienia/. Problemy z odcięciem pojawiły się właściwie po 5000 tyś przebiegu. W tej chwili samochód ma przejechane lekko ponad 10 000 km i problemy bardzo się nasiliły. Moje auto jeszcze nie jest zawirusowane - temat wrzuciłem w ten dział ponieważ w firmie mamy drugą RS’kę po gwarnacji z wgranym wirusem V-Tech (240KM – 369NM) i zdarza się bardzo często ten sam problem.
            Co do szpery – szpera była kupiona przez zaprzyjaźnione ASO w atrakcyjnej cenie – powiedzmy, że cenie bezpośredniej z Anglii. Nie posiadam zestawu montażowego ale z mojego wywiadu w Tomsonie – kolesie kumają o co chodzi i podeprą się zestawem przeznaczonym do VW bądź Audi. W miarę możliwości postaram się zrobić i zamieścić dokumentację fotograficzną na forum.
            Pozdrawiem serdecznie
            K.

            Komentarz

            • AndiT
              Rider
              • 2008
              • 332

              #7
              W temacie pompy to nie daj sie im zbyc. Zawsze mozesz napisac do producenta silnikow, bo jak widziales, za wielka woda przyznali sie do tej wpadki.
              Co do szpery to jaki model masz zakupiony do swojego RS-a? Czy jest to QDF16R?
              M47N2

              Komentarz

              • palioza
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 417

                #8
                Andi ja do siebie kupowalem Quaife`a QDF16R w zestawie nie ma srub, musisz dokupic w w quaifie to sie nazywa "crownwheel bolt fitting kit". Jezeli skrzynia jest 02Q to ww. mechanizm pasuje (stary mechanizm przy tym wyglada jak pitu pitu ). BTW zebatka do kola jest w oryginale przynitowana, stad trzeba te sruby, no chyba, ze ktos Ci to przynituje, to wtedy nie.
                Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                Komentarz

                • konfuzz
                  Classic
                  • 2008
                  • 15

                  #9
                  Cześć.

                  Podsyłam zdjęcia krzywki na wałku i popychacza po rozebraniu pompy w ASO.




                  [/code]

                  Teraz czekam na odp. specjalistów :wink:

                  Co ty na to AndiT?

                  Komentarz

                  • AndiT
                    Rider
                    • 2008
                    • 332

                    #10
                    Dla niezorientowanych a czytajacych ten watek, to fotki sa rozwinieciem tematu z watku tego:


                    Wg mnie sprawa jest jasna i klarowna. Jesli beda Cie zbywac to odwolaj sie do producenta silnika powolujac sie na biuletyn techniczny, dobrze aby pismo poszlo od prawnika.
                    Problem ewentualnie mozesz miec z 2-gim wozem. Ale jesli wszystko pojdzie OK i naprawia pierwszy to moze w 2-gi nie beda wnikac za bardzo (wiesz co mam na mysli).

                    Powracajac jednak do watku bierzacego to jak juz bedziesz montowal szpere, to prosze postaraj sie o jakas fotorelacje i jakies info. Czyli co mowili mechanicy, co bylo problemem a co nie. Bedzie to przydatne dla ludzi, ktorzy w przyszlosci beda chcieli zamontowac szpere. Acha i jeszcze jakbys mogl podac swoj typ szpery.
                    Ja na stronie producenta znalazlem tylko dwa rodzaje. Jedna ma wlasnie palioza u siebie, drugi typ szpery jest do wszystkich silnikow z DSG, a jestem ciekaw czy do benzynowych silnikow jest tez ten sam model co ma kolega palioza czy moze jakis inny?
                    M47N2

                    Komentarz

                    • konfuzz
                      Classic
                      • 2008
                      • 15

                      #11
                      Witam,

                      Moja szpera ma następujący product code QDF16R.

                      Pozdrawiam,
                      KZ

                      Komentarz

                      • S3 CHRIS
                        Elegance
                        • 2006
                        • 979
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                        • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                        #12
                        odgrzeje kotleta

                        moze ktos przechodził ...

                        szpere od Paliozy mam ja :wink: i własnie jestem na etapie montowania jej do mojego Golfa I ale mam problem z srubami do mechanizmu róznicowego orginalnie jak juz ktos wyzej napisał jest przynitowany mechanizm ,

                        czy ktos wie czy sruby vw 02m 204-3003 beda pasować?
                        ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                        ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                        Komentarz

                        • zepter00
                          RS
                          • 2008
                          • 2304

                          #13
                          Może ktoś wie czy jest tzw "szpera" (choć to błędna, nieprawidłowa nazwa helikalnego mechanizmu różnicowego Quaife) a jeśli jest, to jaki model pasuje do O1 1,9 TDI ASV? :?
                          Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]

                          "Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx

                          Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401

                          Komentarz

                          • palioza
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 417

                            #14
                            Zamieszczone przez zepter00
                            Może ktoś wie czy jest tzw "szpera" (choć to błędna, nieprawidłowa nazwa helikalnego mechanizmu różnicowego Quaife) a jeśli jest, to jaki model pasuje do O1 1,9 TDI ASV? :?
                            musisz znalezc jaki masz model skrzyni, pozniej wchodzisz na strone quaife i szukasz ;-)
                            Audi A7 3.0 TDI 313KM/653NM mocy dostarcza http://www.dynosoft.pl/ ;-)

                            Komentarz

                            • S3 CHRIS
                              Elegance
                              • 2006
                              • 979
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUQ 1.8 20VT 180 KM
                              • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

                              #15
                              zepter00, mysle ze 02j/02a

                              ET 13.064 1/4 mili 2009 Octavia Rs I

                              ET 13.576 ---->13.3xx---->13.006 1/4 mili Golf I TFSI bY GTO

                              Komentarz

                              Pracuję...